Verzenden en retourneren
Bij ons zijn onze klanten even belangrijk als onze producten. Daarom worden alle bestellingen met de grootste zorg en aandacht verwerkt. Mocht er onverhoopt iets zijn waardoor je niet helemaal tevreden bent, neem dan contact met ons op.
Verzenden
Als je een order hebt geplaatst, wordt deze uiterlijk de volgende werkdag verwerkt. De pakketjes worden op werkdagen verzonden via DHL of PostNL en de levertijd is gemiddeld 1-2 werkdagen. De status van je bestelling kun je bekijken in je account.
Verzendkosten naar Nederland & België is vanaf € 3,99. Gratis verzending in Nederland & België vanaf € 50,-.
Verzendkosten naar Duitsland is € 6,99 of € 3,99 vanaf € 50,- en gratis verzending vanaf € 100,-.
Verzendkosten naar Frankrijk, Italië, Portugal & Spanje is € 12,99 of € 8,99 vanaf € 100,- en € 3,99 vanaf € 150,-.
Afhalen
Je kan je bestelling ook afhalen bij onze winkel in Utrecht. Je kan tijdens je bestelling kiezen om je bestelling af te halen. Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten.
Retourneren
Heb je je bestelling ontvangen en ben je over 1 of meerdere artikelen niet tevreden? Meldt je retour aan binnen 31 dagen, daarna heb je nog eens 31 dagen de tijd om het product of producten terug te sturen. De kosten voor de retourzending betaal je zelf. Een retouraanvraag kan je doen door contact op te nemen via de contact knop rechtsonder op de website.
Let op: indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Zodra wij je retourpakket hebben ontvangen, zullen we deze in behandeling nemen. Wij storten vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terug mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Let op: het is momenteel niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd voor een terugstorting van het aankoopbedrag. Als je een ander artikel wenst, dien je hiervoor zelf een nieuwe bestelling op onze webshop te plaatsen.
Vragen
Voor vragen omtrent geplaatste bestellingen, kun je contact opnemen via onze klantenservice. Wij informeren je graag over de huidige status van je bestelling!
Ontdek meer over al onze duurzame producten via onze nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van exclusieve aanbiedingen en nieuwe producten.